Strona 1 z 1

Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: sobota, 15 wrz 2012, 22:41
przez nitro07
Jaki polecacie system do Elektronicznego Zarządzania Dokumentami ? (elektroniczny obieg dokumentów),
musi posiadać funkcjonalność integracji z EPUAP.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: czwartek, 11 paź 2012, 13:47
przez miggi
Ja mam SIDAS firmy MadKom. Na dniach będę integrować się z ePUAP. Co mogę powiedzieć o systemie? Jest intuicyjny (szkolenie nowego usera trwa poniżej 2h) i szybki (mi działa na stareńkim serwerze z 1GB RAM a mam 35 stanowisk).

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: piątek, 2 sie 2013, 12:18
przez Elise
miggi napisał(a):Ja mam SIDAS firmy MadKom. Na dniach będę integrować się z ePUAP. Co mogę powiedzieć o systemie? Jest intuicyjny (szkolenie nowego usera trwa poniżej 2h) i szybki (mi działa na stareńkim serwerze z 1GB RAM a mam 35 stanowisk).


Właśnie zaczałem uzywać najnowszej wersji tego programu. Faktycznie jeden z bardziej intuicyjnych programów do elektronicznego zarządzania dokumentami. Z czystym sumienim mogę polecić.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: poniedziałek, 31 mar 2014, 14:10
przez DrHouse
Ja osobiście korzystam z programu Logito. Prosty w obsłudze i niezwykle szybki. Jakby ktoś chciał skorzystać:
http://www.logito.pl

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: sobota, 1 lis 2014, 14:14
przez rafal
Obrazek

Szanowni Państwo,
Gorąco zachęcam do zapoznania się z możliwościami jakie niesie integracja niezawodnego sprzętu z nowoczesną technologią oprogramowania. Stawiamy na dużą automatyzację, funkcjonalność oraz UX. Prezentacja oraz szczegóły na naszej stronie internetowej.

http://www.optymalizujfirme.pl
http://www.baseline.pl

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: wtorek, 28 cze 2016, 13:11
przez milosz
Ja polecam oprogramowanie documaster. Mają oni wiele ofert - dla szkół, przedsiębiorstw oraz administracji publicznej. Firma, w której pracuje korzysta od jakiegoś czasu z tego oprogramowania i jest bardzo zadowolona, pracownicy również chwalą te oprogramowanie.
Potrafi on monitorować stan techniczny urządzeń, skraca czas przestoju urządzeń. Podnosi wydajność wykonywanych czynności oraz skraca czas i tnie koszty.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: piątek, 10 lut 2017, 14:42
przez kefirnias
U nas świetnie sprawdza się Teta Web od Unit4 http://www.unit4.com/pl/produkty/hr/teta-web .Spore ułatwienie w codziennej pracy i jeszcze większa oszczędność czasu. Wszystko teraz mamy w jednolitym systemie informatycznym, do którego (w różnym zakresie) mają dostęp wszyscy pracownicy. I co jest bardzo przydatne – zalogować się do całości można z poziomu przeglądarki, nie ma konieczności instalowania jakiegoś dodatkowego oprogramowania. Po prostu dobrze sprawdza się nawet w podróży służbowej.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: piątek, 11 maja 2018, 16:31
przez programista
W impicode tworzymy oprogramowanie dedykowane i systemy obiegu dokumentów dostosowane do potrzeb. Możemy wdrożyć system zintegrowany z EPUAP.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: sobota, 29 gru 2018, 21:38
przez romaxx
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o elektroniczny obieg dokumentów jest intergracja systemu jira. https://jirasolutions.pl/jakim-celu-wdr ... stem-jira/ - znacznie usprawnia to działanie firmy :)

Re: Elektroniczny obieg dokumentów

PostNapisane: środa, 1 maja 2019, 10:50
przez Mojara
Tak naprawdę dzisiaj jeżeli chodzi o elektroniczny obieg dokumentów, mamy całkiem sporo rozwiązań do wyboru. Według mnie jednak na szczególną uwagę zasługuje program EBI24 http://www.ebi24.pl/ , kierowany głównie do małych i średnich przedsiębiorców. Przede wszystkim bowiem daje nam on nieograniczony dostęp do ważnych akt, a jednocześnie umożliwia m.in.: wystawianie umów, faktur, ich przesyłanie czy też archiwizowanie. Wystarczy posiadać urządzenie mobilne z dostępem do sieci. Obsługa nie jest skomplikowana, więc tak w zasadzie każdy jest w stanie ją opanować bez większych problemów. Należy tutaj podkreślić także, że kwestie bezpieczeństwa są tutaj odpowiednio potraktowane, system działa na zabezpieczonych serwerach, a przy tym możemy zdefiniować sobie oddzielny dostęp zarówno dla właściciela firmy, jak i chociażby księgowości.