Strona 1 z 1

Wysyłanie uchwal

PostNapisane: piątek, 14 wrz 2012, 11:07
przez patrolvip2
Witam serdecznie. Mam problem. Chce wysłać uchwały do publikacji, mam wszystkie podpisane ale nie moge wysłać...ani przez program Edytor Aktów Prawnych ani przez stronę upe.com.pl. Przez tą stronę wszystko mam uzupełnione, uchwały dodane a na koniec gdy chce wysłać wyskakuje tło ładowania i taki stan już jest od godziny...Jakieś pomysły? Proszę o pomoc

Re: Wysyłanie uchwal

PostNapisane: sobota, 15 wrz 2012, 22:36
przez nitro07
Jaką wersję masz Edytora Aktów Prawnych ?

Jeśli masz problemy z wysyłaniem uchwał, to spróbuj skorzystać z modułu komunikacji portable, niestety link udostępniony przez ABC PRO nie działa. Więcej informacji znajdziesz pod odnośnikiem:
https://www.upe.com.pl/default.aspx

Jeśli nie naprawią linku, to w poniedziałek spróbuję zorganizować dla Ciebie działającą wersję portable modułu komunikacyjnego i udostępnię na forum.

Re: Wysyłanie uchwal

PostNapisane: niedziela, 16 wrz 2012, 19:23
przez patrolvip2
Bardzo by mi to pomogło bo już nie wiem jak to wysłać. W poniedziałek napiszę jaką mam wersję :)

Re: Wysyłanie uchwal

PostNapisane: poniedziałek, 17 wrz 2012, 09:36
przez nitro07
W załączniku masz klienta urzędowej poczty elektronicznej, rozpakuj archiwum i zainstaluj. Powinno działać.

Postaram się jeszcze zorganizować wersję portable.

Edytora aktów prawnych używasz w wersji bezpłatnej ?

Re: Wysyłanie uchwal

PostNapisane: środa, 19 wrz 2012, 08:57
przez nitro07
W razie problemów z wysyłką proponuję jeszcze wypróbować wersję portable modułu komunikacyjnego:

Link

Re: Wysyłanie uchwal

PostNapisane: wtorek, 16 paź 2012, 17:19
przez patrolvip2
Sory że dopiero teraz ale nie miałem czasu pisać :) Wersja portable jest bardzo ok dziękuję :)

Re: Wysyłanie uchwal

PostNapisane: wtorek, 16 paź 2012, 21:21
przez nitro07
Polecam się na przyszłość :)

Re: Wysyłanie uchwal

PostNapisane: piątek, 27 lip 2018, 14:40
przez damianolejj
Ciągle coś zmieniają